juli 2012

På vei hjem

Heiii! Nå er vi på vei hjem fra hytta! Inatt skal jeg overnatte med Amalie :-) snakkes imorgen!

Hahah! Jeg og amalie var på båttur istad!

INSTAGRAM

follow meg på instagram! andreahustad

Hytta

Heiii! Da stikker jeg på hytta. Blir der mest sansyneslig til søndag eller mandag. Det er desverre ikke nett der, men jeg har forhondsskrevet noen innlegg som jeg skal poste ved å koble meg på 3G. Også kanskje det blir litt mobilblogging. Nå skal vi bare hente Amalie, så drar vi ♥

noen flere som greier dette med tunga? ahhahah

summer gift

heii! Inatt overnattet Anna med meg, men hun dro hjem ganske tilig siden hun skulle på hytta igjen OGSÅ på Norway cup. Kommer til å savne henne såå masse!! Imorgen drar vi på hytta vår på Tustna. Amalie skal være med, så da blir alt 1000 ganger bedre!! ♥

I sommergave fra Anna, fikk jeg denne nydellige leppestiften fra YSL. Helt forelsket

elsker den, og den er i fargen 07

Kvelden igår

heii! kvelden igår var kjempekoselig! Først grillet vi også ringte vi isbilen for å kjøpe is. Hahaha, kjøpte iskake vi. Men den var kjempegod. Så da satt vi oss inn og så på Titanic. Alle gråt som om det var noen som var død, mens jeg og Sunniva bare hadde latterkrampe. Heheh! Snart kommer Anna til meg for å overnatte. Hun har med macen, så har tenkt å spille inn to videoer til dere! Innkjøp fra Kroatia++ og litt svar på spørsmål som har kommet inn i det siste :)

Amalie og Sunniva

Grillparty

Nå skal jeg på grillparty med mange andre folk. Tar med kamera, så håper på litt bilder! Snakkes ikveld eller imorgen :)

Gratulerer med dagen, Anna!!!

Idag har da verdensbeste Anna bursdag! Håper dagen din blir fantastisk bra, selvom vi ikke får møtes idag. Gleder meg til du kommer hjem igjen, men kos deg på hytta! Ubeskrivelig glad i deg, glajentamiii ♥♥

Morgenstund

Våknet i totiden idag av at Kathrine satt på full guffe med musikk. Herregud, tror jeg aldri har vært så skremt i mitt liv. Ble ganske sent igår, men sånn er det når vi to er sammen. Har alltid noe å le og prate om vi too♥ Det eneste vi har gjort hittil er å spise pizza, potetgull oog brus til frokost. Ahh, sommerferie! Ha en fortsatt fiin dag :)

sleepover

heiii. Idag har vi hatt middagsgjester på besøk. Var koselig deet! Nå er jeg på overnatting med Kathrinebestii. Fikk henne FAKTISK til å bli med å ta bloggbilder, stolt av henne! Vi snakkes imorgen, og tuusen takk til alle som kommenterer! Kjempekoselig å lese ♥

Ting som irriterer meg

♥ når folk ikke svarer på meldinger! det er noe det verste jeg vet om. Digger de som svarer på mld innen 1 min !!!!

♥ når folk bruker alt for mye ironi mens de snakker og skal svare på spørsmål

♥ når jeg f.eks står i kassa og skal betale også finner jeg ut at jeg mangler 5 kroner. Da spør jeg vennene mine om jeg kan låne, også svarer de "neei, i spare så i kan ikke" eller "i får ikke lov av mamma å gi bort penga" eller "bare legg tilbake en ting da". Helt SYKT irriterende !!!!

♥ når jeg er på overnatting og folk vekker meg tidlig. Da blir jeg så lei meg at jeg får lyst til å grine

♥ når folk ikke blir med å finne på tinger

♥ når pappa drar ut innternettskontakten. Han gjør det hvis jeg ikke kommer opp og spiser når han roper, eller om jeg ikke legger meg til da jeg har fått beskjed om.

♥ når folk ikke greier å være seriøse på noen bilder.

♥ Gutter som tror de er så mye bedre enn alle andre!!

♥ når bukser ikke er helt stram nederst på leggen.... åhh

♥ når jeg ikke finner ut hva jeg skal ha på meg kvelden før. Jeg kan bruke opp til en time for å finne ut hva jeg skal ha på meg. Tilslutt blir jeg så sint, at det ender opp med joggebukse og hettegenser.

♥ når kameraet er ute av strøm og jeg skal ta outfitbilder osv..

♥ når jeg har strittet håret også regner det ute. Da blir hele håret mitt krøllete...

♥ når sokken i skoa "ruller" av hælen

♥ folk som klager og krangler

♥ når mamma maser 24/7 om at jeg må plukke opp tinger som ligger rundt på rommet mitt

♥ Når folk er på overnatting også drar de hjem bare en halvtime etter vi har stått opp

♥ Folk som klikker helt vilt hvis jeg har lagt ut et bilde hvor den persjonen ikke synes man var perfekt på. uff... man er som man er, og det er det indre som teller !!

♥ Når pc'n går ut for strøm

♥ Når folk er brunere enn meg. Da blir jeg bare sint og oppgitt

♥ Når blogg.no klikker

♥ Folk som snakker dritt om Justin Bieber!!! Blir kjempesint og får lyst til å slå de i trynet ♥ JUSTIN BIEBER ♥

♥ Når jeg finner en dødsfin ting i butikker, også har de ikke min str igjen.

♥ Gutter som greier å knuse hjertet til andre jenter

♥ Når jeg skal bruke klær også finner jeg ut at de er på vask. uhh

♥ Når en hvis person ikke vill innrømme at hun er inne på min snapchat (hihhihihhihihhihihihi)

Noe du kjenner deg igjenn i?

Ufattelig å tenke på. Det har enda ikke gått helt opp for meg hva som skjedde og hvordan èn mann greier å gjøre noe slikt mot helt uskyldige mennesker. Sender varme tanker til pårørende og de som døde i alt for ung alder, ettersom det er 1 år siden det forferdelige skjedde i Oslo og på Utøya. ♥ R.I.P 22.07.11 ♥

happy girl

....har en skikkelig glad-følelse idag! haha, rart å beskrive. Og aner ikke hvorfor. Våknet halv 11 av at Kathrine ringte meg, så når jeg går på skype på iPhonen, finner jeg ut at jeg har skypet med noen fra 10ende i søvne!! De har tatt snapshot-bilde av meg, og jeg ser ut som en gutt. Aner ikke hva jeg har sagt til de ellernoe og vi skypet med web i 15 minutter! Litt skummelt? Husker ikke en dritt av det selv.

Ikveld skal jeg kanskje på kamp. Får se om været letter. Og etter det skal Amalie overnatte hos meg ♥ Kjempelenge siden sist, så det blir nok koselig.

Heiii og antrekk

Heii!! Nå er det virkelig lenge siden jeg har fått blogget. Var veeldig tregt nett nede i Kroatia, så det ble desverre ingen blogging! Tok endel bilder der nede. De kommer senere! Vi hadde det kjeempenfint og jeg savner plassen/varmen/folka og ALT kjempemasse... Men godt å være hjemme igjen også da! :)

Det er jo noen dager siden jeg kom hjem nå, men har vært noen travle dager! Det har vært Molde Jazz og har vært mye med venner osv, såå har ikke hatt så mye tid til bloggen. Nå håper jeg på å være tilbake for fult ♥

Reiseantrekket fra Kroatia og hjem til Norge:

T-skjorte fra cubus // Denimjakke/vest fra mia bao // bukse fra bershka // sko og solbriller fra H&M // veske fra modekungen // armebond fra Kroatia

Kroatia next

Tengte bare å slenge inn et innlegg nå før jeg drar. Nå er alt pakket og spotify premium er fikset! søster'n ass ♥♥ Vi kommer frem i ett-tiden inatt, så det kommer til å bli en lang dag med reising. Mobilblogger en del der nede, så blogging blir det + at jeg helt sikkert får noen til åå gjesteblogge. Forresten!! Nå har besteveninna, Celina, fått seg blogg! Skjekk den ut HER

sånn ser jeg ut idag! Topp og shorts fra bikbok - denimvest er anna sin -veske fra modekungen - sko fra converse - solbriller fra H&M

forberedelser

heii! idag har jeg vært på stranden med familien. Har vært syk fint vær her nå de siste dagene. Veeldig deilig! Når jeg kom hjem måtte jeg starte å pakke, rydde rommet, dusje og nå sitter jeg med øyenvippefarging på. Må laste ned musikk til turen imorgen før jeg legger meg. For de som ikke har fått med seg det, så drar jeg til Kroatia imorgen. Vi drar fra Molde til Kristiansund i to-tiden også går flyet i 6-tiden. Så vi kommer frem ganske sent på lørdagen. Det er desverre ikke nett i leiligheta vi skal bo i, men det blir mobilblogging også får jeg kanskje noen til å gjesteblogge eller poste noen innlegg for meg. Vi sakkes imorgen, poster et innlegg før jeg drar ♥

hahahah, alt dette har jeg med meg for 1 uke... bedre med for mye enn for lite liksooom XDD

outfit

Heia! Nå er det kun 2 dager igjen til Kroatia. Gleder med masse!! Idag må jeg rydde rommet og begynne å pakke litt og ikveld skal jeg sitte barnevakt for to av tanteungene mine ♥ Imorgen skal jeg kanskje møte anna for å si "hade". haha.. Føler alle har reist bort nå. Både Kathrine, Celina og Amalie er på ferie og Anna kom akkurat hjem etter å hvert nesten 3 uker i Spania. Så endelig er det min tur å reise bort. :-)

topp fra monki - shorts fra carlings - solbriller fra H&M - sko fra converse

Byen med anna

heii og god morgen!! Nå drar jeg til byen med annamoraa ♥♥ Nesten 3 uker siden vi såg hverandre nå, siden hun har vært i Spania. Gleder meg masse til å møte tuppelurami igjen!

haha, noen gamle bilder av oss

Sommerens planer

Heiiii! sorry for dårlige oppdateringer nå de siste dagene. Har ikke hatt serlig mye å blogge om, siden dagene har gått til å være hjemme og vasket og ryddet. haha, tjene penger ♥♥♥♥♥ Såå der har dere grunnen! Skal prøve å få gjort noe ut av dagene nå før jeg reiser bort. Men ja, kunne kanskje vært interesangt å se hvor jeg skal reise bort! Har sett mange andre bloggere har det, (ganske innteresagt å lese) så tengte å vise dere mine sommerplaner. Håper dere liker deeet :)

KROATIA - 7.juli

Nå er det da 5 dager til vi reiser til Kroatia. Vi skal bo på en øy utenfor Split som heter Brac. Det ser såå fint ut der!!! Turkist vann og fine, lange sandstrender. ahhh, gleder meg. Det blir jeg, pappa og broren min (amund 16 år) som reiser. Der nede skal vi møte noen goode venner av oss. Masse shopping, soling og avslapning. Blir veldig godt å komme til litt varmere strøk!

NORWAY CUP

I slutten av juli skal jeg og Kathrine kanskje bli med en gjeng på Norway cup. Det er ingenting som er bestemt enda, men håååper det blir!!

Ellers skal jeg nok bare være hjemme med venner og familie. Blir nok at vi reiser en tur på hytta. Muligens tar jeg med meg en venn dit, siden jeg hater å være på hytta. Er ingenting å finne på der, hvertfall ikke når det er stygt vær. Så satser på finvær!