juli 2012

P vei hjem

Heiii! N er vi p vei hjem fra hytta! Inatt skal jeg overnatte med Amalie :-) snakkes imorgen!

Hahah! Jeg og amalie var p bttur istad!

INSTAGRAM

follow meg p instagram! andreahustad

Hytta

Heiii! Da stikker jeg p hytta. Blir der mest sansyneslig til sndag eller mandag. Det er desverre ikke nett der, men jeg har forhondsskrevet noen innlegg som jeg skal poste ved koble meg p 3G. Ogs kanskje det blir litt mobilblogging. N skal vi bare hente Amalie, s drar vi ♥

noen flere som greier dette med tunga? ahhahah

summer gift

heii! Inatt overnattet Anna med meg, men hun dro hjem ganske tilig siden hun skulle p hytta igjen OGS p Norway cup. Kommer til savne henne s masse!! Imorgen drar vi p hytta vr p Tustna. Amalie skal vre med, s da blir alt 1000 ganger bedre!! ♥

I sommergave fra Anna, fikk jeg denne nydellige leppestiften fra YSL. Helt forelsket

elsker den, og den er i fargen 07

Kvelden igr

heii! kvelden igr var kjempekoselig! Frst grillet vi ogs ringte vi isbilen for kjpe is. Hahaha, kjpte iskake vi. Men den var kjempegod. S da satt vi oss inn og s p Titanic. Alle grt som om det var noen som var dd, mens jeg og Sunniva bare hadde latterkrampe. Heheh! Snart kommer Anna til meg for overnatte. Hun har med macen, s har tenkt spille inn to videoer til dere! Innkjp fra Kroatia++ og litt svar p sprsml som har kommet inn i det siste :)

Amalie og Sunniva

Grillparty

N skal jeg p grillparty med mange andre folk. Tar med kamera, s hper p litt bilder! Snakkes ikveld eller imorgen :)

Gratulerer med dagen, Anna!!!

Idag har da verdensbeste Anna bursdag! Hper dagen din blir fantastisk bra, selvom vi ikke fr mtes idag. Gleder meg til du kommer hjem igjen, men kos deg p hytta! Ubeskrivelig glad i deg, glajentamiii ♥♥

Morgenstund

Vknet i totiden idag av at Kathrine satt p full guffe med musikk. Herregud, tror jeg aldri har vrt s skremt i mitt liv. Ble ganske sent igr, men snn er det nr vi to er sammen. Har alltid noe le og prate om vi too♥ Det eneste vi har gjort hittil er spise pizza, potetgull oog brus til frokost. Ahh, sommerferie! Ha en fortsatt fiin dag :)

sleepover

heiii. Idag har vi hatt middagsgjester p besk. Var koselig deet! N er jeg p overnatting med Kathrinebestii. Fikk henne FAKTISK til bli med ta bloggbilder, stolt av henne! Vi snakkes imorgen, og tuusen takk til alle som kommenterer! Kjempekoselig lese ♥

Ting som irriterer meg

♥ nr folk ikke svarer p meldinger! det er noe det verste jeg vet om. Digger de som svarer p mld innen 1 min !!!!

♥ nr folk bruker alt for mye ironi mens de snakker og skal svare p sprsml

♥ nr jeg f.eks str i kassa og skal betale ogs finner jeg ut at jeg mangler 5 kroner. Da spr jeg vennene mine om jeg kan lne, ogs svarer de "neei, i spare s i kan ikke" eller "i fr ikke lov av mamma gi bort penga" eller "bare legg tilbake en ting da". Helt SYKT irriterende !!!!

♥ nr jeg er p overnatting og folk vekker meg tidlig. Da blir jeg s lei meg at jeg fr lyst til grine

♥ nr folk ikke blir med finne p tinger

♥ nr pappa drar ut innternettskontakten. Han gjr det hvis jeg ikke kommer opp og spiser nr han roper, eller om jeg ikke legger meg til da jeg har ftt beskjed om.

♥ nr folk ikke greier vre serise p noen bilder.

♥ Gutter som tror de er s mye bedre enn alle andre!!

♥ nr bukser ikke er helt stram nederst p leggen.... hh

♥ nr jeg ikke finner ut hva jeg skal ha p meg kvelden fr. Jeg kan bruke opp til en time for finne ut hva jeg skal ha p meg. Tilslutt blir jeg s sint, at det ender opp med joggebukse og hettegenser.

♥ nr kameraet er ute av strm og jeg skal ta outfitbilder osv..

♥ nr jeg har strittet hret ogs regner det ute. Da blir hele hret mitt krllete...

♥ nr sokken i skoa "ruller" av hlen

♥ folk som klager og krangler

♥ nr mamma maser 24/7 om at jeg m plukke opp tinger som ligger rundt p rommet mitt

♥ Nr folk er p overnatting ogs drar de hjem bare en halvtime etter vi har sttt opp

♥ Folk som klikker helt vilt hvis jeg har lagt ut et bilde hvor den persjonen ikke synes man var perfekt p. uff... man er som man er, og det er det indre som teller !!

♥ Nr pc'n gr ut for strm

♥ Nr folk er brunere enn meg. Da blir jeg bare sint og oppgitt

♥ Nr blogg.no klikker

♥ Folk som snakker dritt om Justin Bieber!!! Blir kjempesint og fr lyst til sl de i trynet ♥ JUSTIN BIEBER ♥

♥ Nr jeg finner en ddsfin ting i butikker, ogs har de ikke min str igjen.

♥ Gutter som greier knuse hjertet til andre jenter

♥ Nr jeg skal bruke klr ogs finner jeg ut at de er p vask. uhh

♥ Nr en hvis person ikke vill innrmme at hun er inne p min snapchat (hihhihihhihihhihihihi)

Noe du kjenner deg igjenn i?

Ufattelig tenke p. Det har enda ikke gtt helt opp for meg hva som skjedde og hvordan n mann greier gjre noe slikt mot helt uskyldige mennesker. Sender varme tanker til prrende og de som dde i alt for ung alder, ettersom det er 1 r siden det forferdelige skjedde i Oslo og p Utya. ♥ R.I.P 22.07.11 ♥

happy girl

....har en skikkelig glad-flelse idag! haha, rart beskrive. Og aner ikke hvorfor. Vknet halv 11 av at Kathrine ringte meg, s nr jeg gr p skype p iPhonen, finner jeg ut at jeg har skypet med noen fra 10ende i svne!! De har tatt snapshot-bilde av meg, og jeg ser ut som en gutt. Aner ikke hva jeg har sagt til de ellernoe og vi skypet med web i 15 minutter! Litt skummelt? Husker ikke en dritt av det selv.

Ikveld skal jeg kanskje p kamp. Fr se om vret letter. Og etter det skal Amalie overnatte hos meg ♥ Kjempelenge siden sist, s det blir nok koselig.

Heiii og antrekk

Heii!! N er det virkelig lenge siden jeg har ftt blogget. Var veeldig tregt nett nede i Kroatia, s det ble desverre ingen blogging! Tok endel bilder der nede. De kommer senere! Vi hadde det kjeempenfint og jeg savner plassen/varmen/folka og ALT kjempemasse... Men godt vre hjemme igjen ogs da! :)

Det er jo noen dager siden jeg kom hjem n, men har vrt noen travle dager! Det har vrt Molde Jazz og har vrt mye med venner osv, s har ikke hatt s mye tid til bloggen. N hper jeg p vre tilbake for fult ♥

Reiseantrekket fra Kroatia og hjem til Norge:

T-skjorte fra cubus // Denimjakke/vest fra mia bao // bukse frabershka // sko og solbriller fra H&M // veske fra modekungen // armebond fra Kroatia

Kroatia next

Tengte bare slenge inn et innlegg n fr jeg drar. N er alt pakket og spotify premium er fikset! sster'n ass ♥♥ Vi kommer frem i ett-tiden inatt, s det kommer til bli en lang dag med reising. Mobilblogger en del der nede, s blogging blir det + at jeg helt sikkert fr noen til gjesteblogge. Forresten!! N har besteveninna, Celina, ftt seg blogg! Skjekk den ut HER

snn ser jeg ut idag! Topp og shorts fra bikbok - denimvest er anna sin -veske fra modekungen - sko fra converse - solbriller fra H&M

forberedelser

heii! idag har jeg vrt p stranden med familien. Har vrt syk fint vr her n de siste dagene. Veeldig deilig! Nr jeg kom hjem mtte jeg starte pakke, rydde rommet, dusje og n sitter jeg med yenvippefarging p. M laste ned musikk til turen imorgen fr jeg legger meg. For de som ikke har ftt med seg det, s drar jeg til Kroatia imorgen. Vi drar fra Molde til Kristiansund i to-tiden ogs gr flyet i 6-tiden. S vi kommer frem ganske sent p lrdagen. Det er desverre ikke nett i leiligheta vi skal bo i, men det blir mobilblogging ogs fr jeg kanskje noen til gjesteblogge eller poste noen innlegg for meg. Vi sakkes imorgen, poster et innlegg fr jeg drar ♥

hahahah, alt dette har jeg med meg for 1 uke... bedre med for mye enn for lite liksooom XDD

outfit

Heia! N er det kun 2 dager igjen til Kroatia. Gleder med masse!! Idag m jeg rydde rommet og begynne pakke litt og ikveld skal jeg sitte barnevakt for to av tanteungene mine ♥ Imorgen skal jeg kanskje mte anna for si "hade". haha.. Fler alle har reist bort n. Bde Kathrine, Celina og Amalie er p ferie og Anna kom akkurat hjem etter hvert nesten 3 uker i Spania. S endelig er det min tur reise bort. :-)

topp fra monki - shorts fra carlings - solbriller fra H&M - sko fra converse

Byen med anna

heii og god morgen!! N drar jeg til byen med annamoraa ♥♥ Nesten 3 uker siden vi sg hverandre n, siden hun har vrt i Spania. Gleder meg masse til mte tuppelurami igjen!

haha, noen gamle bilder av oss

Sommerens planer

Heiiii! sorry for drlige oppdateringer n de siste dagene. Har ikke hatt serlig mye blogge om, siden dagene har gtt til vre hjemme og vasket og ryddet. haha, tjene penger ♥♥♥♥♥ S der har dere grunnen! Skal prve f gjort noe ut av dagene n fr jeg reiser bort. Men ja, kunne kanskje vrt interesangt se hvor jeg skal reise bort! Har sett mange andre bloggere har det, (ganske innteresagt lese) s tengte vise dere mine sommerplaner. Hper dere liker deeet :)

KROATIA - 7.juli

N er det da 5 dager til vi reiser til Kroatia. Vi skal bo p en y utenfor Split som heter Brac. Det ser s fint ut der!!! Turkist vann og fine, lange sandstrender. ahhh, gleder meg. Det blir jeg, pappa og broren min (amund 16 r) som reiser. Der nede skal vi mte noen goode venner av oss. Masse shopping, soling og avslapning. Blir veldig godt komme til litt varmere strk!

NORWAY CUP

I slutten av juli skal jeg og Kathrine kanskje bli med en gjeng p Norway cup. Det er ingenting som er bestemt enda, men hper det blir!!

Ellers skal jeg nok bare vre hjemme med venner og familie. Blir nok at vi reiser en tur p hytta. Muligens tar jeg med meg en venn dit, siden jeg hater vre p hytta. Er ingenting finne p der, hvertfall ikke nr det er stygt vr. S satser p finvr!