oktober 2012

SPRSMLSRUNDE DEL 1

ENDELIIIG!! N kommer alts sprsmlsrunden som dere har mast om i flere uker n. Grunnen er at det har vrt problemer med laste den opp siden den har lugget p Anna sin PC. Men ja, her er da del 1 :)

AN OLD OUTFIT

hei! :) N kom jeg akkurat hjem fra dansetrening med en fantastisk gjeng! Vi holder p med dansen til haloweendansen vr. Tror den blir veldig bra!! N skal jeg rydde rommet ogs hpper jeg til sengs. Er bare s godt legge seg tidlig og fle at man er litt utvilt nr man vkner om morningen.

TRTT OG SLITEN JENTE

Halloo ♥ Da er jeg da hjemme etter en fin telttur med klassen. Var ganske kaldt og mange som brket hele natten lang, s ble lite svn.. Men var veldig koselig selvom!! idag gikk vi p to fjelltopper oppafor der vi hadde teltplassen. N ligger jeg rett ut i senga mi med tjukk dyne, masse tepper, puter og Farmenreprise p maccen til broren min. Tar nok en ganske tidlig kveld. Natta ♥

hahah, meg etter turen idag! fin osv..

TELTTUR

hei p dereee! Akkurat n sitter jeg her klar i turklr med ferdigpakket sekk. Vi skal nemmelig p telttur med klassen fra idag til imorgen. Gleder meg!!! Hahah, herregud. Har tidenes strste sekk, den gr laangt over hodet mitt. Kommer til streve med bre teltet og alt det der. Blogges nr jeg er hjemme fra turen imorgen :)

grsdagens antrekk

bukse fra cubus - genser fra only- vest fra bikbok - veske fra modekungen

SPOTIFYLISTA MI

Heia! N er Laura og Anna her. Har akkurat laget pizza og spist opp alle kakerester fra bursdagen til tantebarnet mitt. Har forresten tatt outfit bilder ogs til dere, s de kommer ikveld. Men jaaaa, det er noen som sprte i spm.runden om jeg kunne legge ut spotifylistene mine, s tankte jeg gjre det :) Sprsmlsrunden er ferdig redigert p video og kommer mest sannsynlig p video imorgen!

♥ hverdagslistaHER

♥ sovelistaHER

♥ fest HER

♥ trening HER

DENNE DAGEN SKAL NYTES

hei alle sammen!Siste dagen i hstferien... Og den skal nytes!! Vknet tidlig idag siden jeg mtte mte opp i kirka klokka 10. N er Anna her, ogs skal vi ta oss en tur ned trene i Moldehallen. Haha, sporty girls :-) vi snakkes!

skjorta er fra herreavdelingen p cubus og halsen er Kathrine sin

ANDREA SOM LITEN

Hei! Har hatt en kjempefin dag sammen med familien. Bursdag og masse god mat! Ista satt jeg og bladde gjennom noen album fra da jeg var liten. Fant mange bilder som jeg avfotograferte og tenkte dele med dere :-) Haha, har forandret meg litt da..

her var jeg bare noen mneder gammel. Til venstre sammen med mamma og til hyre sammen med broren min ♥

HAHA!! dette er i 1.klasse. Se p den kjempen jeg var da...

P det frste bildet har jeg da prvd mamma sin BH.. Husker det ganske godt en dag idag! Og p det andre har ssteren min sminket meg!

hva synes du om bildene?

DAGENS ANTREKK

Heiiia!Kjapt innlegg her n. Har akkurat ftt besk av masse familie siden vi skal feire 6-rsdagen til tantebarnet mitt. Gratulerer med dagen, Emma ♥ N blir det middag, masse kaker og pakker, Vi snakkes senere :)

bukse fra cubus - genser fra only - vest fra H&M - hals er kathrine sin- veske fra modekungen

HSTDAG I BYEN

hei alle sammen ♥ N kom jeg akkurat hjem fra en koselig kveld med Eirik og Kathrine. Tidligere idag var jeg, Amalie V, Kathrine og Kathrine i byen sammen. Fikk ikke kjpt s masse, men kan vi vise dere genseren jeg kjpte i ett eget innlegg senere. N skal jeg spise litt taco, ogs ta en tidlig kveld. God natt ♥

BESTEVENINNA P OVERNATTING

HOLAA ♥ Inatt overnattet Kathrine her. Ganske lenge siden vi har hatt en kveld bare vi to, s det var veldig koselig! Det er lenge siden jeg har ledd s masse p en kveld. Idag vknet vi i 12-tiden til tomt hus. Da var det bare sette p hy musikk og lage milkshake till frokost. N snart skal vi til byen hvor vi og skal mte Andrea V. Tar med kamera, s satser p litt bilder og kanskje outfit. Ha en superfin fredag!

UNPOSTED OUTFIT

t-skjorte fra Cubus - bukse fra Cubus - sko fraConverse - repropper fraHappy Plugs

HSTFERIE ER HERLIG

Hei og god morgen ♥Ganskelenge siden sist n ja, men bare glemmer bloggen helt fullstendig for tiden.. Vet egentlig ikke hvorfor, men det blir litt stress alltid huske p blogge. Men satser p bli flinkere p blogge fast ;)

Men ja, n er vi da midt i hstferien og den han gtt utrolig fort!! Omtrent alle dagene har jeg og Anna overnattet med hverandre og hatt det kjempekoselig ♥ Igr var vi blandt annet p Moldehallen og trente. Alts inne p ett treningssenter. Var ganske morsomt OG ganske slitsomt! Blir ganske motiverende trene nr du er inne og det er godt og varmt. For jeg takler apsolutt ikke jogge ute i pissregn og 8 grader... Hper dere fr en fortsatt fin dag :)

hva synes du om bildene?

AUTUMN OUTFIT

heii ♥ Tar akkurat enliten pause fra mattelesingen. Har jo matteprve imorgen, og denne gangen satser jeg p en bra karakter!! Snartdrar jeg p trening. S skal jeg se om jeg fr postet ett innlegg nr jeg er hjemme igjen. snakkes!

bukse fra Sister's Point- genser og bluse under fra bikbok -sko fra konomisko

TACODATE

hei steste dere♥ N kom jeg akkurat hjem fra Anna.Kathrine, jeg og Anna bestemte oss for kjpe inn taco lage etter skolen sammen. Kjempekos med jentene! Vi fikk ogs ryddet det helt forferdelig rotete rommet til Anna, ogs fikk vi noen klesplagg i belnning. heelt ok liksom ;) N m jeg jobbe litt med engelsk, ogs skal jeg ta en laaang powernap. Blirsliten, trtt og leiav se p alt regnet og at det snart er mrkt ute. Klokken er jo bare seks!!...